Sunday, January 9, 2011

1st 2011

fuh...dh lama xupdate blog aku.sedar xsedar dh msk tahun baru yg agak sibuk dgn kerja dan projek company.dh kurang masa utk online dan bersosial.semangat baru utk lebih bekerja keras daripada terus berfoya-foya.byk lg yg belum dicapai menjelang usia yg ke 25 tahun.tahun 2011 ini aku jangkakan mmg lebih mencabar berbanding 2010.tp seperti kata perpatah 'alah bisa tegal biasa' semamangnya menguatkan semangatku utk lebih berjaya pd tahun ini.usia makin meningkat tua,kawan-kawan pn ramai yg dh jadi suami dan isteri org,ayah dan ibu orang.aku pn tumpang gembira dan bahgia tgk kawan-kawanku bahgia dgn hidup masing-masing.namun aku masih belum bersedia utk mengikut jejak langkah diorang pd masa terdekat.kalau dh jodoh ditakdirkan Allah tidak kemana,memang tetap jodoh.harapan aku untuk tahun 2011 ini akan lebih memberi kejayaan,kebahagiaan dan keberkatan buatku..insyaAllah

No comments: